Zo pitch je jezelf zonder ongemakkelijk gedoe
Je kent het moment vast wel. Je komt binnen op een netwerkevent, je jas nog in je hand, een kop koffie die je probeert te balanceren, en dan ineens die vraag:
Wat doe jij eigenlijk?
Je kent het moment vast wel. Je komt binnen op een netwerkevent, je jas nog in je hand, een kop koffie die je probeert te balanceren, en dan ineens die vraag:
Wat doe jij eigenlijk?
Je hoort het steeds vaker: je moet persoonlijker zijn, laat jezelf zien, wees authentiek. Maar wat betekent dat nou echt?
Moet je dan ineens alles gaan delen?
Online marketing lijkt vaak een hele taak, die vraagt om grote campagnes en opvallende acties om resultaat te boeken. Maar ook met kleine acties kun je veel bereiken. Juist door je campagnes af te wisselen met consistente kleine acties groeit je zichtbaarheid.
Plan jij content voor je socials vooraf in? Werk je vooruit om zo consistent zichtbaar te zijn? Of ben je meer van ‘in het moment’ of ‘in de flow’ je content maken en plaatsen? Let op, er is voor mij geen goed of fout hierin, ik ben zelf altijd op zoek naar de balans tussen vooruit werken en ook ruimte houden voor een leuke ingeving in het moment.
Als ondernemer weet je hoe belangrijk het is om je online visitekaartje up-to-date te houden, zo weten je volgers waar jij voor staat en waar jij klanten mee helpt. Maar laten we eerlijk zijn: het kan een flinke klus zijn, vooral naast je dagelijkse werkzaamheden en het creëren van nieuwe content.
Hoe schrijf jij een effectieve post voor instagram die zowel informeert als overtuigt? Check mijn 5 stappen voor je instagram post.
In July 2024, an interview was published about me and my work at my own company.
Aurélie Veltema: Empowering Entrepreneurs Through Strategic Communication and Personalized Coaching
Durf je vragen te stellen tijdens een live sessie, niet alleen voor jezelf maar ook voor de andere deelnemers.
Regelmatig ga ik kijken op de websites van potentiële leads, mensen die ik nu nog niet ken maar die ik mogelijk wel zou kunnen helpen. Niet alleen daarvoor, maar ook om te zien hoe mijn doelgroep zichzelf nu online presenteert.